Home Tags Posts tagged with "pasaje arad"

pasaje arad

0 0

Astăzi se împlinesc șase ani de când PSD ar fi trebuit să dea în folosință cele două pasaje de pe centura Aradului, în august 2012. Și sunt tot șase ani de când PSD a omorât aceste pasaje, blocând lucrările în condiţiile în care pasarelele erau realizate în proporţie de 21%, respectiv 70% - se arată într-un comunicat de presă dat publicității de PNL Arad.

În acești șase ani, pesediștii au făcut zeci de declarații mincinoase pentru a-i duce pe arădeni cu vorba, în loc să finalizeze lucrările. Dar PSD a construit și alte pasaje în acești ani, culmea, din banii arădenilor, în județe unde PSD a dirijat banii pe care i-a confiscat de la Arad.
Ultima promisiune fermă a aparținut deputatului PSD Dorel Căprar, care a declarat că pasajele sunt o prioritate, și chiar ministrul Fifor a intervenit în discuție, susținând că măcar unul dintre pasaje se va finaliza în iulie. Că și minciuna este o vorbă a pesediștilor, o dovedește clar starea acestor pasaje. Luna iulie a trecut și, în ciuda tuturor promisiunilor, niciun pasaj nu s-a dechis. Așa știe PSD să respecte arădenii și să își țină promisiunile! Vă reamintim că Dorel Căprar declara despre aceste pasaje: “Nu avem obiceiul să facem promisiuni gratuite sau estimări nerealiste, iar când ne obligăm în faţa cetăţenilor o facem cu responsabilitate. Estimăm că lucrarea va fi finalizată în luna iunie 2018”.

„Aceste două pasaje de la Arad demonstrează lipsa de respect a pesediștilor față de arădeni și incompetența guvernării PSD! Nu ne-ar fi deranjat nici să le fi dat la Teldrum sau personal lui Dragnea, să fie mulțumit tot PSD-ul că banii îi ia cine trebuie, doar să se fi dat deja în circulație aceste pasaje. De șase ani, de când PSD a blocat lucrările, coloane kilometrice de TIR-uri și autoturisme demonstrează în fiecare oră cât de prost este guvernată România, și știm că PSD a condus țara în majoritatea acestei perioade”, a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.

Lucrările de construire a două pasaje rutiere peste calea ferată au început în anul 2011. A fost proiectată o investiţie de 13 milioane de euro. Construcţiile urmau să fie terminate în august 2012. Dar au fost oprite imediat ce PSD a ajuns, atunci, la guvernare!

 

0 0

Abandonarea acestor investiții nu face rău numai Aradului, ci imaginii întregii Românii. Este însă posibil ca premierul Dăncilă să creadă că DN 7 și pasajele de la Arad nu fac part din România. Altfel această nepăsare nu se explică!

Pe cea mai mare parte a DN 7, drumul național dintre Arad și Deva, sunt gropi mari și dese, care pun în pericol viața oamenilor. Drumul, refăcut nu demult (dar prost, ca orice lucrare pe care o face statul în Arad!) este un pericol public. Aproape că nici nu se poate vorbi despre „cele mai afectate tronsoane”, fiindcă toată șoseaua este într-o stare jalnică. Probabil nu întâmplător numărul accidentelor grave este atât de mare pe acest tronson de drum, chiar și în condițiile scăderii traficului! Se raportează frecvent accidente mortale, unele chiar cu mai multe victime.

Deși Guvernul a confiscat anul acesta 45 de milioane de euro de la județul Arad, PSD nu a alocat din banii arădenilor și fondurile necesare reparațiilor din județ. Una este că Guvernul a confiscat banii pentru reparațiile la drumurile județene, dar nu se ocupă nici de drumurile naționale! Iar despre pasajele care trenează de opt ani de zile, o rușine națională, nici nu mai pomenim…

Am primit la redacție numeroase sesizări cu privire la starea drumului național. Deși traficul a scăzut foarte mult datorită autostrăzii, șoseaua continuă să se degradeze, și nu este niciun semn că lucrurile s-ar putea schimba în bine în viitorul apropiat. Ne apropiem de toamnă (vara, după cum se știe, pe șantiere din România nici iarba nu crește!), și este greu de crezut că anul acesta vor mai începe lucrări serioase de reparație. Asta înseamnă că la primăvară, dacă nu se vor realiza intervenții de urgență, drumul va fi de-a dreptul impracticabil pe anumite tronsoane.

Guvernul PSD a demonstrat că nu îl interesează de județul Arad. Dar aici nu este vorba numai despre arădeni, ci despre siguranța participanților la trafic din toată țara și a străinilor care folosesc această șosea ca alternativă la autostradă. După ce oamenii pierd uneori (și înjură) zeci de minute pe lângă pasejele de pe șoseaua de centură a Aradului, la trecerile de cale ferată (apropo, distruse și ele), ajung pe aventura de pe DN 7, de unde scapă cine poate! Așadar, abandonarea acestor investiții nu face rău numai Aradului, ci imaginii întregii Românii. Este însă posibil ca premierul Dăncilă să creadă că DN 7 și pasajele de la Arad nu fac part din România. Altfel această nepăsare nu se explică!

Sursa foto: Gandul.info

 

 

STAY CONNECTED

%d blogeri au apreciat: